Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uvádění zdravotnických prostředků na trh
Dvořáková, Jitka ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Millerová, Ivana (oponent)
Otázky uvádění zdravotnických prostředků na trh jsou díky rozvoji této průmyslové i právní oblasti stále aktuálnější. Přitom jde o oblast málo popsanou, stojí ve stínu známějších a více diskutovaných léčivých přípravků. Správněprávní teoretický rozbor přitom často zcela chybí. Tato diplomová práce si tak klade za cíl komplexně popsat a analyzovat teoretická východiska současné legislativy upravující uvádění zdravotnických prostředků na trh, včetně dalších procesů s touto problematikou spojených. Důraz je kladen na pojem zdravotnického prostředku, odpovědnost výrobce a povahu notifikované osoba. Autorka se blíže věnuje i povaze následného procesu posouzení shody a procesu registrace. Rozebírán je proces notifikace a výjimky z této povinnosti a správněprávní povaha vybraných dokumentů vznikajících při uvádění zdravotnických prostředků na trh. Práce samotná je rozdělena do jedenácti kapitol, přičemž úvodní kapitola se zaměřuje na obecný úvod do problematiky farmaceutického práva, respektive práva zdravotnických prostředků, včetně vymezení základních otázek v práci zkoumaných. Druhá kapitola se zaobírá rozborem pramenů právní úpravy zdravotnických prostředků. Kapitola je rozdělena na prameny práva České republiky, kde jsou vedle zákonů nastíněny i příslušná nařízení nebo vyhlášky, a prameny práva...
Příprava nové IT služby telefonního operátora
Králíčková, Lenka ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Jergl, Vít (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou uvedení nového IT produktu na český trh. Zaměřuje se na SMB podniky a navrhuje IT produkt určený přímo pro tuto klientelu. Jelikož na trhu žádný podobný produkt není, je v této oblasti obrovský potenciál. Ze zkušenosti společnosti, ve které je IT produkt navrhován, vyplývá potřeba zpracovat kvalitní marketingový mix a strategii, protože je složité nabízet IT produkty lidem, kteří jsou majiteli SMB podniků a příliš nerozumí technologickým aspektům těchto produktů. Teoretická část proto vymezuje hlavní marketingové pojmy, B2B trh, marketingovou strategii, marketingový mix, SWOT analýzu a podrobný popis zavedení nového výrobku na trh, kde jsou vysvětleny rozdíly mezi zaváděním výrobku a služby. Praktická část práce představuje telefonního operátora a jeho největší konkurenty a popisuje stav IT produktů na českém trhu. Dále je v práci vytvořen konkrétní marketingový mix navrhovaného produktu a strategie prodeje. Úspěšnost navrhovaného produktu je zhodnocena rozhovorem s SMB firmou a názorem manažera společnosti, ve které je IT produkt navrhován.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.